söndag 27 februari 2011

Nej.

Jag tänker inte se på Oscarsgalan.
Jag vill inte se på melodifestivalen, och jag ångrar bittert att jag gjorde det igår i alla fall.

Nu sitter jag här, framför tvn. Jag är inte trött än.
Jag sov ju som sagt till klockan 2.
Inte bra.

Jag är uttråkad och lite småsugen på nåt snacks.
Problemet är att det är söndag, jag har käkat en dubbelpotion pasta med sliskig baconsås och har inte tränat på 2 veckor.
Så dels finns det ingenstans att gå och köpa snacks, och dels så fåre jag inte käka nåt nu anyway.

Jag vill flytta till en knlölig stor lägenhet med högt till tak och stora djupa fönster man kan sitta i och dricka te. Och läsa en bok.
Det ska va en skitstor walk-through-closet, som leder från sovrummet in till badrummet. Den ska va inredd bland-orientalisk med inslag av 60/70-tals mönster och grejer (självfallet).

Det finns olika stadier för en nygjord tatuering.
Första dagen är den öm och bränner, som när man fått en en brännskada och blivit slagen.
Ömheten avtar dag för dag. Dag 4 är det helt ok, förrutom att det bränner litegrann fortfarande och att den är kletig för man måste smörja den hela tiden.
Dag 5 börjar flagnandet. Man måste smörja ordentligt nu och inte pilla dän flagnerna.
Dag 7 startar kliandet. När flagnandet avtagit och man behöver in smörja lika mycket, men då börjar det klia. Klia inte!!

Just nu är jag på dag 7, och det kliar. !!!¥£$!?£$%#%?##!!#%%!!£$#!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar