onsdag 6 april 2011

Ååååååh!!!!!!

Jag hatar att va sjuk!!
Jag blir så jävla mycket sjuk när jag blir sjuk också!
Det är aldrig liksom lite snorig och lite febrig, utsn det är alltid nåt brutalt typ halsfluss, svinkoppor eller som nu, nästan lunginflammation.
Om jag inte hade börjat käka medecin som fort som jag gjorde hade jag nog fått lunginflammation.

Ja som sagt då, är fortfarande sjuk, och känner mig oerhört kass i halsen, har pratat med en sjuksköteska som sa att det antagligen är ett virus, som kan utveckla sig till lunginflammation om jag har otur.
Det hoppas jag verkligen inte!

Vi ska ju ha vårt första möte med styrelsen till viungaklubben Idag!
Hoppas jag inte smittar!

Nu är klockan 12 och jag har varit uppe sen 7, tack vare min underbara hosta, och nu ska jag sortera lite kläder, eftersom det inte är nåt bra på tv så här dags.
Herrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar