fredag 22 juli 2011

Rånbögmördad!

jag blev rånad i natt!!!
jag skulle gå hem från slutfesten på jobbet och va döfull.
skulle bara vila lite på en gräsplätt, och helt plötsligt kommer det en kille och tar min väska och kutar iväg som en dåre!
han va dösnabb och jag va ju full, hade inte en chans att springa efter!
först fick jag panik, men när jag började känna i mina fickor så insåg jag att det enda jag hade i väskan va mina trasiga stövlar och mina svettiga kläder som jag jobbat i hela dagen!!! HAHAHAHAHA
plånkan, nycklarna och mobilen hade jag i fickorna!!!!
inte ens vinflaskan som vi fick i slutfestpresent fick han med sig för den höll jag i handen!
vilken nitlott han drog!
haha, hoppas han använder mina stövlar väl, hahahahahaa!!!!
idag är jag ÄNTLIGEN tillbaks i norrköping! som jag har längtat!!!
2 veckor i storstan gör en galen för fan.

nu är jag övernaturligt bakis.

1 kommentar:

  1. Du kanske inte ska vara ensam och full på samma gång i Sthlm och framförallt inte lägga dig och vila lite....ensam! Var glad att inget annat hände!
    Skulle dock vilja se minen på rånaren när han öppnar din väska;)

    SvaraRadera