tisdag 30 augusti 2011

När jag är sjuk.

Hej hej hallå dagboken.

När jag är riktigt supersjuk så sitter jag för det mesta helt still, maler in medecin och fyller påse efter påse med snorpapper.

När jag är lite lagom sjuk, så där upponer, ena timmen feber, nästa helt ok, då blir jag sjukt jävla rastlös.
Jag har under dessa 5 dagar jag nu varit hemma laddat hem och tittat på 16 filmer, städat hela lägenheten, rensat garderoben och värt upp kläder på vinden, tvättat kläder, och alla scarfs och halsdukar på hatthyllan, dammat överallt, ätit 4 pizzor, gått upp 2 kilo, sagt upp mitt gymkort, fått stopp i avloppet, skaffat husdjur(99 st bananflugor), sorterat gamla räkningar och deklarationspapper och satt in det i pärmar och alla tänkbara hushållssysslor som man helst inte gör, har jag gjort. Förrutom att stryka, jag har inte strykt nånting. Än.

Imorrn satsar jag på att va frisk och gå till jobbet som alla dom andra tjurarna och sen ska jag göra nåt med Silfvenius. Hon är bra, hurra! Hejdå.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar