lördag 12 mars 2011

Bakis

Fyfan.
Vaknar hemma hos mucken i hennes bäddsoffa klockan nio.
Bestämde frukostdejt med jenny på skvallertorget eftersom mucken vägrade att gå upp.
Spenderade förmiddagen i solskenet med jenny, härligt.
Sen började bakisnerverna kixka in och när jag kom hem runt 11 så däckade jag med kläderna på i sängen.
Vaknade halv 2 sjukt svettig och varm oxh tog ett bad.
Badvattnet var gult och såg skitäckligt ut så jag dissade det och duschade av mig och nu sittrr jag och klyver här.
Har försökt hitta nån att spendera kvällen med i 4 timmar nu, och fick ÄNTLIGEN tag i Ussa.
Snart ska jag hämta upp henne vid tåget, hon va i linkan, så ska vi ut till coop o köpa svullokrubb och så ska vi hem till henne och seghänga i hundra år.

Det kanske blir så att vi inte ens bojkottar melodifeativalen.
:O

Fyfan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar