tisdag 15 mars 2011

Boring..

Härmar marina.

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Mycket möjligt.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Harom väl, men det är inget ord vi slösar på i min familj.
Har du syskon? Bosse
Har dina föräldrar ljugit för dig? Trort!
Har du varit full den här månaden? Lätt. Massa gånger.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nä.
Har du borstat tänderna den senast timmen? Nä, men för 2 timmar sen.
Har du pussat någon som är mer än fyra år äldre? Öh. Möjligt.
Har du haft ett förhållande med någon som är mer än fyra år äldre? Trort inte.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Näe.
Har du haft sex med mer än tre personer? Seriously?
Har du ljugit på någon fråga än då? Det skulle jag väl inte avslöja.
Vem är din bäste vän? Bosse bfff (best fucking friend forever)
Vem älskar du? Som sagt, slösar inte på det ordet.
Vem hade du senast sex med? Han på smedjegatan.
Vem vill du bli full med? Jag vill va full själv.
Vem pratade du senast i telefon med? Vet inte. Det va nån som ringde till jobbet.
Vem är du kär i nu? Ingen, måste man va kär i nån jämt?
Vem är snyggast i hela världen? Daaah, ni läser hennes blogg!?
Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Bosse
Vem är snällast i världen? Oj. Jag väljer... Geten!
Vem vill du prata med? Vadå? Nu? Ussa, hon är i london just nu.
Vem sov du senast med? Sov över i muckens bäddsoffa. Räknas det?
Vem såg du senast full? Öö..mucken?
Vem såg dig senast full? Mucken
Vem vet allt om dig? Bosse
Vem kysste du senast? Samma som jag hade sex med.
Vem Kramade du senast? Jenny sylleee

1 kommentar: