måndag 21 mars 2011

Wtf

Tror jag har åkt på en öroninflammation. Det gör ont som fan i örat och ner på halsen. Försöker kurera mig så mycke jag kan men detär lite svårt att göra det har jag förstått :S
Damn.

Tror även supermånen har påverekat mig dom 2 senaste nätterna.
I lördags natt drömde jag att ussa dog av en blodsjukdom och vi va på hennes begravning och jag flippade totalt och bara tjöt o tjöt.. Vaknade av att jag hyperventlelade och tårarna bara forsade.
Imorse vaknade jag av precis samma grej, fast då hade jag drömt att pappa vad döende av en svår olycksskada (vet inte vad), och han bad mig att ta livet av honom för att det bara var jag där och han led så mycket. Han vill att jag skulle skjuta honom i huvet!!!!!!!
Fy fan vilka jävla hemska saker man kan drömma.
Jag börjar nästan tjuta bara jag tänker tillbaka på dom!!
Fan. Panik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar